Saturday, March 12, 2011

picnic in hujan

Semalam kami ber4(me,hubby,aziz n Shamiel-lil bro) picnic mandi laut! Musim hujan2 ni lah nak picnic ye. Takpe2, memandangkan ada adik, kite bawakla jejalan kat kuantan ni.. Boring plak dok ngadap dinding rumah yg kocik ni tiap hari kan Shamel??

Actually, Shamiel n hubby je mandi laut.. Aziz tak pandai berenang, so mama kena pegang Aziz sambil melihat bapak Aziz men air laut..(T.T) jeles2..

Diorang ni semenanye dah melanggar peraturan laut(ade ke?) Sebab ada bendera merah kat tepi pantai semalam.. Dad in-law cakap tu tandanya ombak besau, x leh mandi laut.. Tapi
mereka redah je ombak besar tu.. Berani ek.
Aziz tido on da way ke Teluk Cempedak(ngantuk ye!)


Dah sampai pun tido lagi? ngantuk btul Aziz eh


Best jgk tgk org mandi laut walaupun empunya badan tak dapat merasa kemasinan air laut tu. (bagus utk kulit,tau!)
Hujan rintik2 je..Tapi payung kena bukak sebab Aziz xleh kena ujan(Sayang punya pasal)

Sambil menunggu diorang melompat-lompat jumpa ombak besar, kita amik gambar!


Ni diorang tgh men ombak

Indah kan ciptaan Allah? Subhanallah! Jum berfikir tentang ciptaan Allah!!

Wassalam :)


1 comment:

Shaifi Ishak said...

Bangcik dapat berdiri sebelah kaki sampai 9 ombak lalu. Shamiel sampai 4 ombak je dah jatuh dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...